Tuesday, December 9, 2014

Never give up!!!

Assalamualaikum. ..
Entry ni sepatutnya 7 Disember tapi ntah cemana leh pending lama gille lak kan..
Kenapa 7 Disember?
Sebab saya suka nombor 7...😊😊

Kenapa 7 Disember?
Sebab 6 Disember adalah hari dimana saya menuntut ilmu.. jd 7 Disember saya  rasa saya perlu melakukan sesuatu!

Sekarang dah 9 Disember, masih tiada apa-apa pun?
Sabar.... sebab saya sedang menyenaraikan to do list...

Panjangnya to do list kan... hehehe

InsyaAllah!  Wish me luck korang xoxo D publish!  <-- nampak sangat pengaruh lisa surihani dalam istanbul aku datang..

Yang penting......
Never give up!
Mungkin pernah give up  but... yang lepas tu lepas lah... sekarang fokus ke hadapan...

Its time to move darling!

Notajari : saja mengomel kat diri sendiri.. peringatan... jangan pernah menyerah kalah! 

No comments:

Post a Comment